Mar 5, 2010

agak kecewa....

kecewa sangat bangat.. eh tak la kecewa sgt... hehe.. semalam anak teruna kesayangan ku tunjuk kertas periksa dia.. alhamdullilah kebanyakan keputusan periksa dpt 75-90% ke atas.. cuma agak kecewa dgn keputusan bahasa Inggeris dia.. sgt2 mengecewakan.. teruk sgt.. eh malu la nak cakap kat sini berapa dia dpt.. tapi memang teruk la.. hehehe..mula2 dia takut nak tunjuk kat aku, tapi akhirnya dia takut mama dia marah, terus dia tunjuk.. ermmm.. memang mengecewakan.. mula2 nak jek aku ambik hanger.. perasaan marah meluap2.. bayangkan mula2 tunjuk semua yg bagus2.. bila dpt keputusan BI, amat menyakitkan hati aku.. terus aku mengucap panjang..nasib baik hanya keputusan BI yang teruk.. kalau semua teruk alamat dapat hadiah hanger la anak aku.. hehehe..dalam sedih dan kepiluan yang amat2 sgt, aku terus ajar dia buat satu persatu BI tuh.. aku ajar dia supaya dia faham.. supaya dia takut dgn aku.. aku pujuk dia supaya belajar pandai2.. aku kabarkan pada dia, nampaknya PSP tak dapatlah sebab keputusan dia teruk.. terus dia merajuk tak mau makan.. tak mau minum.. ermm malas nak layan sgt... kang naik lemak tapi aku tetap pujuk dia, suruh dia cuba sekali lagik buat yang terbaik.. insyaallah aku akan belikan.. terus danish ok skit tapi aku tau memang danish nak menangis..

Danish ni seorang yang agak malu... ermm agaknya dia tak tau nak berterima kasih atau menunjukkan kasih sayang dia kat aku mcm mana.. dia baring atas kaki aku..jarang betoi anak teruna aku nak buat mcm ni.. aku tau ini cara dia nak tunjukkan sesuatu atau nakkan sesuatu.. aku harap Danish akan terus berusaha lagik.. suami aku jugak bagi nasihat kat aku.. atleast kite tau pelajaran mana yang dia lemah dan bnyak tumpukan pada pelajaran tuh..insyaallah kalau betui2 danish berusaha mesti dia bole berjaya.. danish.. owh.. danish...

No comments: