Feb 26, 2010

oh demam..

Selasa lepas Danish demam.. kesian sgt2 kat dia..walaupun tak larat aku pujuk gak dia gi sekolah sebab ada ujian.. rugi tau sebab 1st dia akan ambik ujian darjah satu.. aku kol cikgu dia siap2.. kalau ape2 jadik, cepat2 bagitau aku.. panas sgt badannya.. tapi ubat aku dah bagi siap..Danish pulak teruja sgt nak ambik ujian coz aku dah menjanjikan PSP untuk dia kalau dia dapat no. 1.. no.tapi danish cakap dia tak larat nak jawab.. tak pe la.. aku redha..lagipun dia demam.. ape2 alhamdullilah.. hari ni dia beransur sihat.. kalau tak kesian aku tengok.. makan pun tak lalu.. aku tanya la dia teringin nak makan ape.. dia jawab nak makan Pizza... papa dia layan je la.. janji dia mau makan.. cocot lak orang yang paling dengki coz kita layan abang lebih skit.. mula la dtg gatai dia.. cocot mula buat perangai.. haih geram betui aku... heheh...

kesian.. muka tak bermaya.. hehe..
muka kena paksa senyumm.. hehe
 cocot over..