Feb 4, 2010

Aku dan Dot..Dot..


salam kasih..

Dengan ini saya ingin menganjurkan contest sempena pembukaan kedai baru ni yang bermula 28.1.2010 lepas..iaitu sabun-owh-sabun Sebenarnya saya berasa teramat seronok sangat-sangat kerana baru seminggu penjualan album saya.. eh bukan.. penjualan sabun saya amatlah memberansangkan..memang tak disangka-sangka... alhamdullilah..Dengan penuh kesyukuran, saya nak buat la sikit amal dengan memberi sedikit buah tangan atau hadiah yang tak seberapa dari saya & suami dengan menganjurkan contest yang bertajuk Aku dan dot dot.. Sebenarnya contest ni pernah dianjurkan oleh CIK CHENTA.. rasa berminat lak nak anjurkan contest yang bernama Aku dan dot..dot.. Sambil tuh, bole jugak mempromosikan sekali kedai online saya ni... hehhe...

ok Syarat-syarat yang perlu anda patuhi...sangat mudah dan senang..
  1. menjadik Geng Kampung Pisang (followers) blog sabun-owh-sabun.. kalau nak jadik Geng blog ni pun bole.. kalau tak nak jadik geng pun tak pe jugak
  2. Buat satu n3 dengan tajuk Contest Aku dan dot..dot..kalau bole linkkan terus ke blog http://sabun-owh-sabun.blogspot.com
  3. Letakkan 1 gambar anda bersama dot..dot.. yang bermaksud gambar anda bersama kasut kesayangan anda ker.. kucing ker..suami ker.. batu ker.. kerusi ker..laptop ker atau apa2 aje la yang membuatkan saya berasa teruja melihat gambar anda..
  4. Kat gambar korang tuh, jgn lupa letak tajuk contohnya mcm gambar model di atas Aku dan Sabun.. hehe.. Kalau nak edit mengedit gambar pun bole gak.. Janji nampak menarik..tertarik kau memang debooommm...
  5. Last sekali tinggalkan entry anda di comment box entry contest tersebut di kedai saya sabun-owh-sabun
  6. Tarikh Tutup Penyertaan 5.3.2010...
  7. Jangan lupa promote la skit contest ni..hehe..
Pemenangnya pula bakal menerima hadiah...... (Seorang sahaja)

Semestinya di sponsor oleh kedai saya sendiri iaitu 3 ketoi Sabun Tahan Mengantuk yang bernilai RM30 bersamaTUALA yang disulam indah dengan nama Pemenang tersebut bernilai RM30...Kain Cotton Polka Dot yang sangat la comei ( 4meter) bernilai RM 30.. Kesemua hadiah bernilai RM 90.. kenapa tak cukupkan RM100??? 10 hinggit lagik nak buat kos Penghantaran... ok tak?? hehe..

*Tapi kalau ramai permintaan dan ramai yang join Contest ni, hadiah tempat kedua & ketiga akan difikirkan kemudian.. salam.. terima kasih..

contoh Kain Polka Dot yang akan saya hadiahkan... comel tak?.. anda akan nampak lebih muda dan comei memakai kain ni.. yang muda bertambahlah muda seperti saya.. hik..hik..hik..

jom klik ke..... kedai sabun saya..

No comments: