Jan 18, 2010

"Your Best Vacation Moment Contest"

saya nak join contest ni sebab memang kebetulan pulak saya baru saja gi bercuti di Pantai Bagan Lalang, Sepang... jom la join ramai2.. syarat2 penyertaan jom klik kat sini




percutian saya kali ni memang sangat syiokk.. ~PANTAI BAGAN LALANG, SEPANG~..walaupun agak jauh & ceruk tapi memang berbaloi-baloi..pemandangannya hebat sekali.. begitu indah ciptaan illahi.. pasirnyer pulak memang halus.. adoiii.. rasa dah tak nak balik.. yang paling tak lupa snap gambar2 romantik bersama hubby.. best.. terasa sangat-sangat bahagia walaupun sememangnya bahagia..hehe.. apa-apa pun memang ia meninggalkan kenangan manis buat saya dan semestinya saya akan kembali ke sini tak lama lagik..insyaallah

dan gambar yang saya pertaruhkan ialah......








2 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

Hi mama_izz,thanx for the entry..sume ok n lengkap..

nway, cantik2 gmbar percutian korang ni..u n hubby nmpak soooo romantik...=D

mama_izz said...

tq mama zara