Jan 7, 2010

saat indah itu...

iskk sedih plak biler tgk gambo ni.. eh aku la yang sedih.. org yang tengok gambar2 ni takkan sedih pun.. bukan ape tetiba rasa sebak.. rasa terharu.. ye la bukan senang nak membesarkan anak2.. bukan senang nak bagi anak pandai..nak menghiburkan hati anak-anak dan bukan senang menjadi seorang mama..segala-galanya perlu dilakukan utk yang tersayang..

gambar2 ni suami aku snap masa aku sedang membacakan buku cerita utk anak2 tersayang.. diorang memang suka time ni.. sebab aku suka bercerita sambil membuat bunyi-bunyi.. sampai kaki tangan terangkat.. aku memang suka membacakan buku buat anak2 tapi aku bukan la baca utk anak2 aku tiap2 hari tapi time mood elok & time keje tak banyak.. seronok biler tengok anak2 ketawa riang sudi mendengar cerita ceriti ku ini.. agak-agaknya kalau diorang besar diorang ingat tak saat2 yang ku anggap indah ini??











2 comments:

FAFA said...

cadar lady bird tu x tahan...
sdh2 gambo nih...

mama_izz said...

cis.. ingat i jek sedih.. u pun sedih ker??hhhuhuhu