Jan 3, 2010

hanpon baru...

31 DEC 2009

ngeh..ngeh.. tetiba jek masa bukak beg tengok hanpon skrin pecah.. kali ni dah masuk 3 kali skrin hampon pecah.. nak repair aje pun mahal.. oleh kerana 3 kali dah pecah malas la nak repair.. dari repair baik beli hanpon baru.. lagipun hanpon ni dah lama.. teringin plak nak beli yang baru..hhuhu.. sebenarnya gi carik2 samsung corby.. comei bangat.. tapi tak bnyak kedai yang jual kat ipoh ni.. ada yang ckp hanpon ni tak ok la & mcm2 komplain la.. tetiba terpandang satu hanpon yang berwarna pink.. harga murah dan yang penting comei dan kecik..hambat je la.. oleh kerana harganya murah aku beli 2 hanpon.. satu lagik utk suami terchenta.. kesian dia.. hanpon dia hari tuh terjatuh masa bermandi manda kat Chepor.. aku yang buat.. pastu dia pakai hanpon lama yg tak de warna.. hehe.... kesian plak kat dia.. alang2 murah aku beli la utk dia sekali.. hehhe...


2 comments:

Dayung Serian said...

betul tu..baik beli baru dr asyik repair.
Waahhh! luvmama pakai henpon baru. dah abis explore ke?

mama_izz said...

tu la.. lagipun dah 3 kali pecah skrin.. alaa.. pakai hanpon baru hanpon murah jek.. hehehe...