Dec 14, 2009

sejuk hati...

nak cerita pasal sakit baru2 ni.. alhamdullilah hari ni boleh dikatakan sembuh sepenuhnya cuma lemah sedikit jek.. 2 hari terlantar anak2 aku tetiba menjadi lain.. balik aje rumah(dari rumah pengasuh) abg terus sapu rumah..kemas rumah.. basuh pinggan & tak la main guling ngan adik..

yang si adik pulak, tanya mama sakit mana? kalau aku kata sakit pala, lalu dipicit2 pala aku.. walaupun tak sesedap mana picitkannya tapi sedap hati aku.. adik siap ambik air masak letak depan aku & siap suapkan ubat.. kalau dia tengok aku tak makan ubat bertalu2 dia tanya.. mama dah makan ubat?? kalau aku tak makan mcm2 dia tnya pada aku.. kenapa mama tak makan ubat?? mama dah sihat ke?? mama tak sakit lagi ker?? adoi.. pening pala aku nak jawab soalan si cocot ni.. bila aku kata ok la , aku makan ubat cepat2 dia ambikkan air masak & suapkan ubat.. ahhhah.. betul2 teruja sebab sakit2 dpt layanan istimewa daripada anak2..hehe.. tq anak2 sayang.. i lap u..

No comments: