Dec 17, 2009

poning kapla..

poning kapla.. cadang2 nak cuti-cuti malaysia tapi tak dapat jugak.. hubby tak dapat nak bercuti sebab bnyak kerja2 ujung tahun yang perlu diselesaikan..pulak tu kete sedang dlm proses utk diperbaiki..ngeh..ngeh..ngeh.. yang tak tahan tuh kena ribu riban.. alamak banyak nyer nak pakai duit..tahun ni lak anak 2 2 sekolah..peralatan sekolah & yuran sekolah perlu di setelkan... aduhai.. tak pe la.. nak buat mcm ne.. tapi hubby janji nak bawak jenjalan gak bulan 1 ni.. tak pe la.. walaupun agak bengang tapi terpaksa le redho.. mula2 cadang nak gi sabah atau serawak tapi kalau bulan 12 ok la.. bole gi 3 4 hari tapi bulan satu anak2 dah stat sekolah.. mana nak cuti.. mana nak plan dlm masa singkat ni.. hubby janji bawak gi KL je la.. gi Sunway Lagoon.. ermm jadik la.. insyaalah.. masih dlm plan.. tak bole janji coz hubby sentiasa je sibuk.. kadang mcm2 plan tapi satu pun tak jadik..ngeh..ngeh..ngeh.. ape2 pun ku berdoa semoga semuanya berjalan lancar... insyaalah..

3 comments:

Dayung Serian said...

LuV MaMa kena berehat & bercuti tu:) kalau dtg Kuching, bagitau k, blh kita jumpa.

mama_izz said...

hahha.. ok.. ok dayung serian.. teringin sangat nak pegi sana.. nak tengok tradisi kat sana.. lagipun blum pernah jejak kaki ke sana... teringin sangat2.. hehe..best jugak kalau kita bole berjumpa kat sana..hehe

Anonymous said...

saber ekk kwn ku...