Nov 28, 2009

aidil adha yang tak meriah

raya haji.. raya korban.. raya aidiladha...raya tahun ni disambut kurang meriah .. khamis malam balik umah mak mentua dan umah makku tapi disebabkan dah lama tak balik umah mak mentua, jadik kami pun balik la beraya umah mak mentua.. seronoknya dapat beraya umah mentua.. dengar celoteh mak mentua yang menghiburkan.. ye la dah lama tak jumpa dan ade aje cerita yang menghiburkan sampai terlupa nak snap gambo..gambo..hehe..

alhamdullilah.. banyak berita gembira yang dikhabarkan.. adik iparku dah dapat jawatan tetap pensyarah UITM Seri Iskandar & yang penting dapat awek baru..hahha.. bapak mentuaku pulak walaupun sakit masih meneruskan kerjaya nya pensyarah di sebuah kolej di kuala kangsar.. kakak aku punya suami plak dah dapat kerja yang lebih baik di PETRONAS.. alhamdullilah..syukur kepada Allah diatas rezeki yang tak terhingga..

raya thn ni memang tak best.. tak mcm raya.. tak rasa nak raya pun.. balik kejap.. selalu hubby cuti lama tahun ni satu hari jek.. mood jadik tak baik.. nak gi sana salah nak gi sini salah.. serba tak kena.. ermm.. ikot je la..hehe...



my hubby dan adik beradiknyer..

2 comments:

angah iza said...

raya haji ku pon x meriah..
hehehhe

salam kenalan :)

mama_izz said...

hehe.. salam kenalan jugak...