Nov 12, 2009

ngada dan mengada..

sejak akhir2 ni cocot anak gadis aku ni mengada2 jek.. asyik menangis.. nak mintak ape pun nangis.. nak gi kencing menangis.. nak membuang pun menangis.. plak tu yang tak bole aku terima dia jadik mcm baby.. bangun tengah malam merengek2.. kejap nak dipeluk.. kejap panas.. kejap sejuk..nak selimut.. x nk selimut.. kejap nak tido kat papa.. kejap nak tido kat mama.. haih geram betul la budak kecik ni.. rasa nak sekeh jek budak ni..

dulu cocot tak mcm ni..semenjak 2 menjak ni dia mengada-ngada.. ermm org tua-tua cakap, dia akan dapat adik.. eh betul ker?? hehe.. kalo betul besh ni..hehe.. ye la tahun dpn cocot dah 5 tahun.. bole la dapat adik dah..hehehe..

sebenarnya dah hampir 2 bulan aku tak dtg bulan.. terasa badan lain mcm... jerawat naik melambak2 kat muka ni..memang aku & hubby dah 2 bulan tak merancang kehamilan.. kitorang dah bersedia menimang baby yang ke-3... tapi belum ade rezeki lagi kot.. dah 2 kali beli pregnant test tapi negetive.. mggu lepas aku gi berurut.. mana tau ade yang tak kena.. makcik berurut tu pun kata memang aku blum pregnant lagik.. tak pe la....aku sebenarnya tak le berharap sgt tapi berharap la jugak..haha.. mcm mana tu ek?? errmmm dah ade 2 ni pun dah pening tapi mcm mana kalau ber3 ye?? hehe

mungkin jerawat naik dan tak dtg bulan disebabkan perubahan hormon kot.. ye la.. tak lama lagik dah naik angka depan 3.. hehe.. tak pun sebab cuaca yang tak menentu...tak pun padan muka aku coz dulu cakap cukup la 2 jek.. itupun dah meriah..hehe.. bila betul2 nak yg ke-3 dah susah.. ye la.. bila anak dah besar2 sunyi plak dengan suara baby.... tapi insyaalah akan ku berusaha lebih maju ke hadapan....hehhehe..tapi bab cocot ngada2 tuh memang memeningkan jiwa ragaku..hehe..nape ek?? dia sakit ker?? pening ker?? haih betul2 risau ngan pe'el cocot..harap-harap kejap jek cocot jadik mcm ni..

No comments: