Nov 17, 2009

Majlis Graduasi PRA anak terunaku

17.11.09 adalah Majlis Anugerah Cemerlang & Graduasi PRA di sekolah Danish..tiba kul 8.15 org dah stat.. ingat stat kul 8.30.. dah la hubby aku jadik VIP.. hampeh nyer hubby aku orang semua pakai kot.. slack.. kemeja.. dia pulak selamba yaya pakai t-shirt kolar.. jeans..pulak tu dia kena berada di pentas untuk menyampaikan sijil pada budak2..haha.. hampeh tul.. buat bodo je dia.. dah la dtg lambat.. jenuh org mencari dia.. oh ye lupa plak dia sebenarnya dia ada jawatan kat PRA tuh.. entah ape jawatannya ape aku tak tau tapi ala-ala pengerusi la gitu..hehe..ermmm...

berbalik pada cerita majlis anugerah tu, start jek dah ada budak baca Al-Quran.. Ya Allah sedapnya dia baca.. teruja sejenak.. pastu ucapan, aku lari gi cari tempat mana anak aku bertapak.. ape lagik.. nak snap gambo la.. nasib baik jumpa dan sempat la snap gambo2 bebudak tuh.. dlm fantasia bulan maduku alangkah indahnya kalo ini bukan majlis konvo utk tadika tapi untuk peringkt ijazah ke.. master..PHD ker..hehe.. insyaalah.. mana tau.. tapi lama lagik kot.. hehe.. berangan je la..hehe
eh mengarut lak..

pastu, lepas terima sijil, danish buat persembahan tarian tradisional lak.. ermm pastu gi makan... ape lagik, majlis PRA dah abes.. aku , hubby ngan danish pun balik coz kami kena memulakan kerja balik.. tak bole lama-lama.... nak ambik cuti malas.. rugi cuti..hehe..

anak terunaku

Danish & the geng

my hubby yang selamba YAYA

persembahan tarian tradisional oleh Danish & the geng


No comments: