Nov 16, 2009

hadiah hari kokurikulum

terkezut beruk aku bile danish bawak hadiah ni.. hari tu ade la danish pesan cikgu suh bawak baju melayu.. aku tak tau utk ape.. dengan berkedut dan tak bergosok, aku masukkan baju dlm beg sekolah dia..hehe.. mana tau ade pertandingan pakaian seragam.. alih2 danish bawak pingat.. katanya dpt no.5 .. nyesal aku.. kalo aku tau ade pertandingan aku gosok siap2.. aku hanger cantik.. mana tau bole dpt no. 1, 2, atau 3.. baju tak bergosok pun dapat no.5 apatah lagik kalo bergosok..hehe.. berangannyer aku..hehe.. tak pe la.. sebenarnya benda ni tak penting sgt.. sekurangnya dia mencuba.. tahniah buat danish.. len kali cuba lagik ye sayang..hehe.. alangkah bagus kalo dapat snap gambo dia kat pertandingan tuh.. tapi ape kan daya... snap gambo hadiah buat kenang-kenangan..hehe








No comments: