Oct 4, 2009

uwekk..uwek..

hari khamis lepas malang tul.. muntah2.. lembik dibuatnyer.. telefon pjbat ckp muntah2.. tak larat nak gi keje.. mungkin ambik mc kot.. chait! ade ke diorang ckap mengandung.. adoi..baru aku teringat kalo mengandung pun best gak ni.. anak2 pun dah besar kan.. skrang ni pun dah sunyi sebab tak de baby.. tahun dpn anak2 dah sekolah 2 2 orang.rezeki pun alhamdullilah, ade la skit... lalu ku kabarkan pada suami adakah aku mengandung.. TAPI...... hehehe... gi la kami ke klinik.. alamak aku keracunan makanan rupanya.. chait.. tu la akibatnya smalam makan nasi lemak mentah kat kedai.. haih.. belum ade rezeki lagik kan.. tahun depan la.. usaha dgn lebih gigih...

sebenarnya petang kamis tuh dah janji ngan anak2 nak gi tengok wayang.. ermm.. diorang nak tengok citer G-force tu.. dek kesibukan hubby aku tuh, tak de masa nak gi...janji hari tuh nak gi tapi kerana aku dah lembik, tak jadik lagik.. kesian diorang... nasib baik diorang faham sesangat... insyaalah sayang nanti ade masa nanti kiter g tengok ek...

No comments: