Oct 7, 2009

tolong tutup kes....Jiran Terlampau..

thanks kepada forumer-forumer yang sudi menghina dan membantu aku.. dan tak lupa jugak forumer2 yang tolong hangatkan lagik keadaan hanya membaca forum & blog.. padahal bukan saksi kejadian pun..hehhe.. tak pe..tak pe.. alhamdullilah.. aku tak minta sesiapa saja menyokong aku dan yang menghina aku jadikan pedoman hidup... kepada forumer yg menulis komen kat blog aku, aku terpaksa sekat komen2 tuh sebab aku rasa boleh jadik kes besar kat blog aku ni... terima kasih jugak kepada forumer2 yang sudi tunjukkan aku forum tersebut dan siap bagi pinjam kan id & pasword lagik.. tq..tq..tq...

aku harap semuanya dah berakhir.... takyah nak komen2 ape lagik baik komen buruk atau tak baik.. tolong jgn panaskan keadaan lagik.. bak kata seorang pengomen kepadaku...

"Janganlah kamu mencari keaiban org lain". (Al-Hujurut)

"Sesungguhnya beruntunglah mereka yg disibukkan oleh aibnya sendiri daripada membicarakan keaiban orang lain.. (riwayat al-bazzar)...

ermm... tq.. akan ku jadikan pedoman...penghinaan itu ku jadikan panduan hidup....

moga semuanya akan berakhir dan aku ingin terus hidup mcm biasa.. hepi selalu tanpa gangguan.. adios...tq

No comments: