Oct 17, 2009

my besday...










ermm.. harijadiku tak le disambut begitu meriah.. tapi cukup sekadar mengingati sesama anak beranak.. hehe.. thnks kat hubby kerna sentiasa di sisi walaupun kerjanya asyik kerja jek..walaupun lewat dia sentiasa berikan yg terbaik utkku..kata2 nya akan aku sentiasa ingat sampai akhit hayat.. " thanx ma.. you are my everything.. luv ma sgt2... eh silap.. luv ma ketat-ketat.. eh sabo je la ayat yg akhir tuh..hehe..

hadiah?? ermm tahun ni aku mintak natebook idamanku coz notebook aku dah hancur.... katanya budget larik coz awal tahun hari tu masa aniversary kitorang yg ke-10, dia dah hadiahkan sebuah kamera buatku.. idamanku..hehe.. ye la tak lama lagik 2 2 anak nak sekolah, nak jenjalan lagik akhir tahun lagik.. bayar yuran & mcm2 lagik la.. tak pe la.. tahun depan masih ade lagik..hehe..insyaalah kalo ade rezeki ade la.. kalo tak de tak pe cukup lah dia sentiasa menyayangi kami anak beranak..

semalam kami bercuti.. hehe.. ape lagik sakan ler.. anto anak mcm biasa kat pengasuh.. kitorang gi tengok wayang.. citer papadom.. ermm.. best giler... sedih dan gumbira..ape2 pun, thnx pa.. i luv u..

1 comment:

. budu said...

Selamat hari jadi kak ila, nti budu g ipoh bawak hadiah kah3.x janji hehe