Sep 17, 2009

shopping adik ipar plak..

kelmarin mak mentuaku tepon.. adik iparku yang bongsu belum beli pakaian raya lagik..kesian.. suami aku bukan bole tengok adik beradik dia tak de pakaian raya.. tahun lepas shopping untuk ayung ngan ika.. tahun ni utk akir plak.. dah memang tanggungjawab dia sebagai seorang anak sulung.. yang aku sedihnye seluar dia tak berganti pun tapi utk adik beradik dia, dia selalu risau.. ada gak dia tertanya-tanya.. eh adik2 dah beli baju ker?? kesian mak... ermm macam2 la..

mula2 gi buka pose dulu.. akir teringin nak makan mcd.. tak penah makan.. cian dia..huhu.. pastu shopping la kami ke JJ.. tak de yang menarik pun.. ingat nak beli renoma yang offer tuh tapi dia tak minat.. al-maklum le org muda.. aku dah keletihan mencari.. masa dah suntuk.. sok plak dia terpaksa ponteng sekolah..pagi2 nak balik kuala dah.. gi pulak cari kat Ipoh Parade.. kali ni aku suh dia beli jek.. suami aku bayar jek.. dah kepenatan dan kedahagaan yang amat sgt..

dia pun beli la satu t-shirt kolar rm.. suar skinny dan kasut.. .. seronok bangat dia.. tersenyum riang.. dia kata ni la pertama kali shopping mcm ni.. kesian dia.. kopak gak tapi tak pe.. sekali sekala kan..hehhe..

masa dah suntuk.. nak carik pun tak sempat.. bayangkan hanya sempat shopping 2 jam jek.. biler sampai parade kebanyakan kedai dah totop..hehhe..

ini la hubby aku...selalu berkorban utk org lain.. tapi utk diri sendiri?? jarang dia nak mengeluh. jarang org nak hargai.. lagi dikata dikutuk ada le.. tak pe la.. janji kitorang bahagia..hehhehe..

No comments: