Sep 1, 2009

baju raya adik...

Gaun

Baju kebaya yg comei bangat...

entah baju ape ni yg tak de kena mengena dgn raya..

Set jenjalan..

Set jenjalan

baju spare.. mana tau kot minum air sirap tertumpah kat baju.. dah ade spare..hehe
set kemeja ngan suar jeans.. hadiah dari mak ngan abah..

hehe... baju raya anak2 dah pun beli.. alhamdullilah.. tapi rasa mcm tak cukup jek.. tambah2 lagik si abang.. adoih mahalnyer baju dia...tambah2 lagik seluar.. jenuh la mencari punya carik, adelah 2 helai yang mampu aku beli.. semua baju ni aku shopping kat kl.. bnyak pilihan sikit.. tahun lepas aku shopping kat ipoh jek.. errmmm aku tgk baju tahun lepas ngan baju tahun ni sama jek..... tak de mengujakan mata aku..heheh.. aku beli sebab aku rasa berbaloi.. tapi di mata aku ler..org lain tak tau ler..uwaaa mana nak carik yg murah2 ni & cantik...



No comments: