Aug 24, 2009

pose..pose..pose..

haha.. lawak tul la.. hari sabtu hari tu 1st day pose...aku suh anak sulungku pose..errrmm... dah kul 4.30 ni ada ke dia gi berbuka.. kena bantai la ngan aku.. aku bukan tak bagi berbuka pose tapi yang geramnye gara2 takot ade ke dia kata kat aku pose tapi aku dengar dia cakap kat bapak sedara dia yang dia tak pose.. siap makan pisang lagik.. mana la aku tak ngamuk.. errrmmm.. tension aku.. tak pasal2 hari pertama dah buat doda...heheh... sori ye sayang, ma tak sengaja.. tak pe la.. dapat gak pose sekerat hari..

pagi tu yang paling geram kat si adik.. ade ke dia tunjuk2 makanan kat abg.. mcm2 ditunjuknyer.. dengki la tuh.. mana tak abg terliur.. tunjuk limau ler.. tunjuk pisang la.. tunjuk air rebina laa...

hari ke2 abg tak pose.. pagi2 dah mintak nak minum air.. kasian plak... malas nak paksa-paksa nanti lain pulak jadinya...heheh.. aku harap esok atau lusa dan seterusnyer danish berpose..insyaalah..

No comments: