Aug 6, 2009

dimurahkan rezeki...

alhamdullilah.. bnyk dugaan yang terpaksa hadapi tahun ni... semuanya aku tangani dgn tabah.. dari tempat keje sampailah ke rumah..aku sentiasa berfikiran positif dan tak mudah mengelabah.. semua masalah aku hadapi dgn tenang.. aku takkan membalas dendam atau sebagainya... sebaiknya aku mendiamkan diri kerana aku percaya tuhan akan memberi petunjuk kepadanya... emmm... susah kan nak nilai hati orang.. cantik manis, putih,bertudung dan lemah lembut tapi hati tuhan aje yang tahu.... semua tu PURA2!...PALSU..PLASTIK!...argggghh malas aku nak fikirkan benda2 remeh temeh ni... korang nak buat ape kat aku korang buat la.. jangan sampai ganggu rumah tangga aku sudahhh....ingat! Allah Maha Adil...

Semuanya telah ditakdirkan.. alhamdullilah berkat usaha aku dan suami tahun ni mcm rezeki yang telah Allah beri pada kami.. diantaranya, kamera idaman aku berharga rm2XXX, kereta baru dan alhamdullilah baru2 ni aku selamat beli motor baru.. alhamdullilah.. aku bersyukur sangat2...(maaf aku bukan nak menunjuk kerana sekadar hanya bercerita dan maaf kalo ade yg tak senang)

pernah aku cakap kat kawan2 aku, tak pe la kalo aku kurus tapi aku gemok ngan pahala..hehehe.. opsss bukan aku nak INGKA tapi aku nak ingatkan kawan rezeki yang akan tuhan beri kepada kiter..kalo dia nak bagi, dia bagi dan kalo kiter tak bersyukur, senang2 je dia tarik...emmmm.. dan kepada org yang suka menganiaya orang, ingatlah...Allah itu wujud..

syukur alhamdullilah...

No comments: