Aug 14, 2009

bercanda dipasiran pantai...





















pada 13.8.09.. suami aku cuti.. aku pun cuti.. cadangnyer nak gi daftar anak dan buat pengesahan persekolahan anak...ermmm... tghri tuh tak tau nak buat ape so, ambik keputusan gi jalan ke penang... hari ni mcm2 terjadi.. sebelum pergi sesuatu terjadi pada aku yang takkan aku lupakan seumur hidup.. semuanya salah aku.. aku pohon seribu kemaafan pada suami aku.. aku rasa serba salah sangat.. tapi dia dah maafkan aku.. alhamdullilah.. aku sgt2 syg kat dia.. cinta kat dia.. tak terniat menyakiti hati dia sehingga dia naik hantu... tak pe la semuanya telah terjadi... opssss... hehhe... sampai situ saja kisah sedih... 5 minit kemudian kami dah mula ketawa keriangan..

mula2 teringin nak gi Queensbay.. gi la ke sana.. ingat nak shopping skit.. beli kasut raya anak sulung aku.. lain yang dicari lain dijumpa.. berkenan sgt kat kasut guess budak pompuan.. harga pun ok.. ingat nak ambik tapi alamakkkk frust giler tak de saiz.... kaki cocot kecik sgt...sebenarnya kasut cocot dah beli tapi aku dah pakaikan..tak tahan aku nengoknyer.. pastu gi la jenjalan.. adoi kata ade sale tapi mahal siott... tak banyak pilihan.. betul2 nyesal hari tuh tak beli kasut kat sogo.. errmmm.. kami pulang dengan tangan kosong...

saat yang anak aku nantikan.. mandi laut.. iskk.. aku pun tak tahan...tak sabar nak bergambar kat sana.. aku benar2 terpegun dgn ciptaannye.. cantik.. indah sangat kat tepi laut.. pastu posinggg..posing...posing.. ape lagik.. itu la kejer nyer....hehehh.. tengok la gambo2 kat atas tuh..hehhe

No comments: