Jul 6, 2009

emosi tak stabil...

salam.. 2 3 hari ni emosi ku betul2 tak stabil.. org hnya nampak hanya dr luaran.. nampak kiter gumbira tapi hakikatnye hanya Allah yang tahu.. walaupun taklah sebesar mana tapi hanya kiter yang menanggungnyer..kalo cerita kat orang pun, orang takkan faham.. biarlah...

adekalanya aku naik nyampah dgn org yang tak hormat org lain..walaupun nampak aku mcm ni sosial, tapi aku suka kalo dihormati.. skrang ni aku rasa dipijak2 oleh org.. aku dah bagi muka,mcm2 diorang buat pada aku.. kdg2 aku dah naik meluat..kalo nak cakap dah besar.. lain la budak kecik.. dah ditegur sekali beringat la..ni buat lagi mcm tuh... aku dah rasa bosan... laki aku pun dah tension.. dah tak tau nak buat ape lagi.. haruskah aku redha dengan perkara mcm ni.. aku ni dah jenis manusia yang hangin.. dtg hangin aku silap2 kena penyepak... nak cakap salah.. tak cakap pun salah.. patutnye dah besar, buat cara dah besar, ni buat perangai mcm org tak de akai... diorang ingat aku ni ape?? patung bernyawa ker?? tolonglah bagi ketenangan pada keluarga aku.. bagi la ruang untuk hidup... ruang untuk bernafas.. aku memerlukanya sekarang ni.. emosi aku semakin tak stabil.. aku seperti ingin menjerit... ingin menyatakan yang aku perlu dihormati.. bukan dipijak-pijak...tolonglah aku... tolonglah sedar dr dunia yang gila ni... bangunlah sebelum aku bangunkannya... aku sudah tidak mampu lagik berkata-kata.. aku sudah tidak menyalahkan org dan kenapa aku dipersalahkan... salahkah aku??? kenapa aku yang menjadik mangsa... lagi lagi aku... dan seandainya aku lakukan sesuatu, jangan menangis lagi.. aku akan lakukannya...masa tu jgn menyesal lagik... tolong jaga hati aku dan keluargaku.. sekali lagi inginku nyatakan di sini, kami bukan patung dan suatu hari kalo masih belum sedar ingatlah aku akan menyedarkannya... aku akan buat ape yang akan aku buat...

masa ni tiada ape yang harus disesalkan lg... hormati org lain kalau nak org hormati anda.. aku sudah tidak mampu bertahan lagi.. emosiku semakin tidak stabil...

wassalam...

No comments: