Jul 3, 2009

dah balik...

hehe.. bebstnyer laki aku dah balik... dah ade depan mata.. sampai aje umah erus dipicit2 kepala aku... ye la.. sepanjang dia tak de aku asyik komplain yang kepala aku ni tak henti2 sakit.. ape lagi sampai umah terus dipcit2 nyer.. uishhh best giler.. ilang semua pening2 aku..hehe.. hari ni dtg keje pun syiokkk jek.. ye la tak payah nak susah2 hati bile dia jauh.. yang geram nyer sampai kul 1 mlm tak henti2 nak bercerita pasal ini pasal itu.. ye la 4 hari bagai 4 tahun..hehhe... aku ajak tido pun taknak... sampai kat atas katil pun tak berhenti sembang.. iskkk..iskk.. letih tul la laki aku nih.. hehhe...

masa kat sana dia terkejut dapat peserta paling cemerlang. mana taknyer jenis tarak penyegan punya orang.. semua masyuk..hehe... ye la kot.. dia jenis yg rajin..ringan tulang dan ringan mulut..hehhe... ape-ape pun tahniah buat hubby ku sayang...

eh tapi pelik la.. baru 4 hari jauh ngan bini dah nampak gemuk.. mcm seronok jek gi kursus...hehe.. kang dok ngan bini balik kurus.. ya la dok ngan bini kena buat mcm2..badan boleh jadik kurus dengar si isteri mengomel sana sini..hehhe... biar la asalkan dia gembira sudah dan asalkan dia nak balik rumah udah la..hehhe.. jgn seronok sgt kat sana sampai x nak balik rumah..hehhe..mati la aku...hehhe...

ape-ape pun i luv u syg.... gue sayang bangat pada kamooo..heheh...

No comments: