May 25, 2009

panas..panas...panas..

cuaca panas.. hati pun panas.. semua panas.... aku pun panas gak.. sejak musin panas ni mcm 2 dah terjadik...sampai ade yg nak bunuh diri.. nak mkn sabun.. adoih ape cerita ni... errmmm... org ni mcm2 .. bukan semua org sama...

semalam aku tido kul 3 pg.. membincangkan hal yang tak sepatutnya aku ceritakan di sini.. akhirnya ape yg terbelenggu di fikiran aku terjawab sudah... adatlah suami isteri.. hari2 yang dilalui bukannya setiap harinya indah...

maafkan aku sayang... adakalanya jiwa aku memberontak... adakala aku inginkan sesuatu yg mengusutkan jiwa ko.. adakalanya kegilaan aku melampaui had batas seorang manusia.. maafkan aku sayang...aku juga manusia biasa.. punya nafsu..hehheheh...

terima kasih ye sayang kerna sanggup faham hati ni.. ini la yg dinamakan laki dan bini... sehidop semati..heheh.. terharu betul bila laki aku ckp

"hidup pa, ma yg tentukan, tanpa ma, entah ape akan jd pada pa..." pa syg kat ma..." ishkk.. terharu betul.. tq syg.. i luv...

No comments: