May 8, 2009

bosan...

hidup aku bagaikan pelangi.. sentiasa diterangi dgn warna warni yg sgt cantik.. saat ini dunia ini bagai aku yang punya.. semuanya adalah milik aku.. tapi adakalanya aku jua tersungkur di lautan gelora.. aku jugak tak sepi dari rintangan duniawi... andai aku tidak menerimanya aku kan jatuh tersungkur dan aku seharusnya tabah demi hidup yang mendatang...aku yg jadikan diri aku mcm ni dan seharusnya aku terima dgn hati terbuka... aku takut disakiti dan aku takut menyakiti..

disaat aku terluka, suami aku jadi ubatnye.. disaat aku jatuh, suami aku yang menyambutnya dan disaat aku menangis, suami aku jadik pak lawaknye... tanpanya, entah ape yg bakal terjadi dlm hidup aku.. aku sgt2 bahagia.. bahagia yang tak terucap.... semoga kebahagiaan ini sentiasa terang benderang dlm hidup aku..amin...

No comments: