May 13, 2009

duet...

1.06.09 ni danish oparate gigi... karies gigi.. akibat minum susu terlalu banyak... susu yg terkumpul dlm mulut menjadik gula.. agaknye susu skrang dah bubuh bnyak gula kot.. entah la... skrang ni gigi adik pun mcm nak jahanam je... aku memang tak nak beli susah dah unuk dia.. tapi aku kesian sgt kat adik... dia kuat menyusu...

satu malam adik mintak susu.. aku cakap la yg aku tak de duit..(dah mcm2 alasan aku bg dia tak nak dengar.. tetap merengek)... aku bg la alasan aku tarak duit.. aku dalam keadaan marah masa tuh...

abang tengok aku marah terus abang cakap kat adik " adikkkk.. mama tak de duit, kalau mama ada duit ape adik nak beli, mama bagi.. beli mainan, beli makanan...mcm-mcm bole beli"..

ceh yang aku herannyer adik tuh dengar la plak ape abg cakap...terus dia diam membisu.. kalo mama cakap dia tak heran pun..hehhe

alahai.. anak-anak... tq abg.. i luv u...

No comments: