Apr 10, 2009

kerja..kerja..kerja....

Sebenarnyer bekerja sebagai seorang pembantu makmal tak lah susah sangat seperti yg digembar gemburkan.. kerja aku sememangnyer jadi ringan dengan bantuan guru2 yg sempoy dan baik.. alhamdullilah yang susah menjadi senang.. yang senang plak menjadi lebih senang.. Lagi satu! aku tak suka tempat kerja yg comot dan tak kemas.. sakit mata memandang sebab hari2 kiter dok kat situ... kat situ tmpat kiter bekerja.. kat situ kiter nak solat.. kat situ gak kiter nak ngelamun dan kat situ gak kiter nak lepak2.. so tempat yg bersih diutamakan.. kalau tak cantik aku tak kisah.. janji bersih..huhuhu.. kalo korang nak tau.. tempat aku ni serba serbi cukup.. tv,radio,peti ais, pembakar roti yg paling penting desktop tuk aku on9..hehhe... tapi broadband sendiri punye..hehhe.. serba serbi memang selesa.. jom tengok makmal dan tempat aku dok mencari ilham..hehehe..











2 comments:

aKu AdaLaH aKu said...
This comment has been removed by the author.
aKu AdaLaH aKu said...

cam kenai jew org yg pkai tudung itam tuh...
hehehehe...