Apr 9, 2009

hari minggu yg membosankan..

dah lama betul tak merayap hari mggu.. maksud aku gi jalan2 jauh skit.. pd 5.4.09.. aku ngan suami aku pun plan la nak gi jauh2 skit.. tak la terperuk kat ipoh nih.. bohsan..bosan..busan.. aku cadang nak gi cameron... yang laki aku plak nak gi lumut.. adoih!tensen betul.. panas2 nih nak gi lumut... bertengkar punya bertengkar.. kata sepakat diambil.. pergilah kami ker Teluk Batik dan lumut... aku ajer yg beralah.. tak pe la .. aku kan isteri...hehhe ...

Dah sampai kat Teluk Batik, hati aku lagik panas biler danish sorang jek yang bermandi manda... aku memang malas nak mandi.. susah kang nak salin baju plak.. isk.,.. remeh!.. yang si adik penakut nak pijak laut.. menjerit2 dia takut biler aku angkat dia kat laut.. last2 danish sorang aje la yang menikmati keindahan laut..hehhe... keboringan aku semakin menjadi2 biler sarip aku hanyut dibawa arus lena diatas "KERUSI SEDAP"... HAMPEH!!.. tinggallah aku sendirian yang kesepian sambil tengok danish dengan keseronokkannyer.. begitu jugak adik yang sibuk main pasir... tak samapai sejam aku pun ajak laki aku balik.. aku dah pening kepala.. ye la.. panas cam ni.. memang aku tak tahan pun.. bukan sebab ape cuma mungkin aku jarang pegi kat tepi2 laut ni..hehhe...

lepas tuh aku gi Lumut plak.. sempat la shopping skit.. tapi pelik la... tetiba jek kepala aku dah ok.. hilang segala kesakitan..hahha... ape-ape la mama oiii (laki aku cakap).. hehhe... sambil dok tepi2 jeti tuh sempat gak aku tangkap gambo guna hanpon kawan aku sebab hanpon aku rosak.. hantar repair.. mula la si gedik nih berposing tak ingat dunia.. terlupa plak yang guna hanpon orang..hehhehe...













No comments: