Apr 14, 2009

demam

smalam dah rasa badan tak sedap.. pergi gak sekolah kerna ada kerja yg perlu disiapkan..hari ni pun mcm tuh gak.. malas sebenarnyer dok umah... kalo dok umah tido jek tapi kalau kat tmpat kejer bole buat sesuatu dan kalo letih boleh rehat2.. cikgu2 semua faham... tapi semua plak suh dok umah dan tido aje kat rumah... tinggallah aku sendirian kat rumah yg membosankan nih.. pagi tadi danish anak aku yg sulung tanya kat aku:-

danish: mama tak sekolah?

mama : x la danish.. mama demam lagik..

danish: kalau mama demam, mama makan ubat ye...

mama : tq sayang...

sejuk perut aku biler danish ckp mcm tuh.. kecik2 lagik dia dah faham... alhamdullilah... semalam dlm kereta masa balik kejer dia bertalu2 tanya... mama demam ker? rasa badan aku? dipeluknyer aku... tq sayang...

No comments: