Apr 7, 2009

danish oh danish...

Sejak danish dah berusia 6 tahun, danish dah pandai mcm2... mulut terlampau bijak.. nakal bangat.. tak dengar kata dan dah pandai melawan... kadang2 geram tapi kadang nak tergelak pun ade dengan kerenah danish... bile aku perhatikan dia Danish ni tak lah slow sgt tapi dia kena lebih diasuh lagik.. tapi tahap nakalnyer merunsingkan fikiran aku sebab sebelum ni danish tak mcm nih... sejak aku hantar dia kat sekolah manjoi, perangainyer menjadi2.. aku pun tak tau nak salahkan anak aku atau perangai budak2 kat sekolah tuh.. mungkin danish terikut dgn perangai diorang atau selama nih danish simpan perangai dia.. bila masa dia tak tahan, dia lepaskan sekarang nih.. entah la.. aku tak faham.. tapi ye la.. dia masih kecik... eh tapi masa kecik ni la kiter nak lentur dia.. esok dah besar dah tak bole dah..pening..pening.. bukan senang rupanye nak didik anak2 nih... nak dimarah salah tak dimarah lagik salah... aku rasa nak menjerit sekarang ni... macam mane yek mak kiter didik dan jaga kiter dulu... adoih!!! runsing dan runsing..

kadang2 biler aku marah danish mula la danish ckp.. asyik marah je mama nih.. terkena aje aku.. dah diorang nakal aku marah la.. kalau diorang ok akan pun enjoy gak... tapi adakala nak tergelak pun ade dgn kata2 danish.. dah besar rupanya anak kesayangan aku ni... hehhe...
dan masa nih la teringat yang aku ni dah tua..hehhe...

agak2 mcm mane yek muka danish dah besar?? agak2 plak mcm mane perangai danish dah besar dan agak2 danish jadik ape dah besar nanti.. semuanyer bermain difikiran aku.. akku harap danish jadik seorang yang baik dan soleh.. yang penting hormat pada yang lebih tua.. maafkan mama sayang andai mama tak sempurna... mama hanya manusia biasa... luv u sayang...






No comments: