Apr 13, 2009

aku memang lain dari yang lain...

maafkan aku teman...
aku memang lain dari yang lain...
aku x seperti dirimu..
aku seorang yang giler
tak sepertimu...
alim dan baik hati...sempurna...

maafkan aku mak mentuaku...
aku memang lain dari yang lain...
aku tak seperti bakal2 menantumu..
aku tak kisah kalau aku bukan menantu kesayangan..
aku jugak tak kisah andai aku bukan pilihanmu..

maafkan aku mak abah...
aku memang lain dari yang lain...
aku suka merajuk..
aku gak suka melawan...
aku tak suka ape yg aku tak suka...
dan aku tak kisah kalau aku bukan anak kesayangamu...

maafkan aku anakku...
aku memang lain dari yang lain...
aku tak pandai mendidik..
aku tak tau mcm mana nak jadik mama yg terbaik..
aku tak tau nak memberi kehidupan yg sempurnamu..

Maafkan aku sayang..
aku memang lain dari yang lain...
aku tak pandai masak...
aku tak pandai melayanmu...
aku jugak tak pandai menjaga budi pekertiku...
aku tak bisa buatmu tertawa...
aku jugak tak bisa jadik wanita solehah..
aku bukan isteri yang kau damba...
namun aku terlalu dan teramat menyintaimu...
teramat bahagia hidup di sampingmu..
tiada laki lain yg bertakhta selainmu...
dan hanya kau sentiasa di hatiku...
biarlah org lain tidak menyayangiku namun
aku terlalu mendamba kasihmu.. kasih sejatimu...
Maafkan aku sayang.. kerna aku hanya manusia biasa...
maafkan aku andaiku tak sempurna...

Terimalah aku seadanya.. aku tak mahu menjadi PLASTIK!!!

No comments: