Feb 2, 2009

7.3.1999 tarikh keramat... wow!!!

dah 10 thn yer...hahahha hubbyku sayang... 7399 ni tepatlah usia kami bertemu dan bersama.. tarikh ini la kami sama-sama menyulam kasih dan mesra..wow mcm tak percaya kan sayang.. rasa baru semalam kami bertemu dan rasa baru semalam kami berkahwin... tak sangka kan usia kiter semakin meningkat dan tua.. dan tak sangka kiter dah anak 2 yang dah besar..hahhah...

Rasa bahagianya idup bersama suami aku.... bahagia sentiasa mengiringi kami.. bertuah sangat kerna aku dpt hubby yg sporting... yang baik dan hebat.. hahhaha... teringat aku sebelum kami berkahwin... Tak penah sesekali aku meminta sebuah kekayaan pada hubby aku.. yang aku pinta adalah sebuah keluarga bahagia yang penuh dgn keriangan.. yang penuh gelak tawa.. tipu la aku ckp yang aku taknak kaya tapi itu biar la berpada.. dgn duit yg halal dan diredhai.. Walaupun aku bekerja, aku tak penah pun mintak sebuah kereta besar pada hubbyku.. aku tak pernah minta sebuah rumah besar dan aku tak pernah meminta mekap serta perabot2 mahal buat kepentingan aku... cukup la sekadar yang termampu... cukup la ape yang ada... yang aku pinta adalah anak2 yg comel dan bijak serta sebuah keluarga bahagia.. dan sekarang nih aku benar2 bahagia... 10 tahun menyulam cinta benar2 rasa berbaloi... di antara 25 juta rakyat malaysia, hubbyku adalah yag terbest..hahahha..(gler!)

Ya Allah.. aku BERSYUKUR di atas rahmatmu ini... terima kasih ya ALLAh... terima kasih kau berikan aku lelaki terhebat... aku benar2 sayang kat dia... muahhhzzz... i love u sayang..

No comments: